ח"כ מוזס לאוצר: לא מקובלת עלינו האמירה 'הבטחתי, אך לא הבטחתי לקיים'

    בעריש פילמר No Comments on ח"כ מוזס לאוצר: לא מקובלת עלינו האמירה 'הבטחתי, אך לא הבטחתי לקיים'
    8:29
    09.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on פרסום ראשון: הדיל המפתיע בבחירות לרבנות, שסוכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ מנחם אליעזר מוזס, התייחס היום (שלישי) במליאת הכנסת, אל האמירות המיוחסות למשרד האוצר לפיהן אין ביכולתם לעמוד מאחורי ההתחייבויות התקציביות שנחתמו בהסכמים הקואליציוניים.

    לדבריו שמוזס, על יהדות התורה לא מקובלת האמרה 'הבטחתי אבל לא הבטחתי לקיים': "לגבי מה הדברים אמורים? בהסכם הקואליציוני האחרון הכנסנו סעיף מרכזי – השבת קצבאות הילדים, בסך 2.6 מיליארד. לא דרשנו שקל אחד מעבר להשבת גזרות קיצוצי לפיד, פירון ושות' על המגזר החרדי, וכל ההסכמים שלנו עם הממשלה הם בבחינת "והשיב את הגזילה".

    ח"כ מוזס הדגיש ואמר שבראש העוולות שנעשו בממשלה היוצאת ניצב הקיצוץ הכואב בתקציב קצבאות הילדים, אשר דרדר לפי נתוני הביטוח הלאומי, מעל 50,000 ילדים למעגל העוני.

    כמו"כ  מוזס מחה ואמר כי "לבוא עכשיו, רק חודשיים אחרי שחתמנו על הסכם קואליציוני  ולדרוש מאתנו להמשיך את המצב הקיים או לבטל את התשלום הרטרואקטיבי, זה בדיוק כפי שאמרתי בראשית דברי :"הבטחתי אבל לא הבטחתי לקיים".

    לסיום, אמר "מן הראוי לגנוז את הדרישה הזאת מבעוד מועד, ולמצוא בתקציב סעיפי שומן אחרים, שאינם גוזלים את  ילדי ישראל אשר פת לחמם תלויה בהם".



    0 תגובות